söndag 6 mars 2011

Vasaloppet från soffan

Ja, idag är det Vasaloppet! Såååå himla mysigt. Jag älskar att titta på det. Jag gillar att titta på längdskidor av alla sorter... men Vasaloppet är speciellt. Sitter bänkad varje år. Idag är det ju dessutom underbart väder och förutsättningarna helt fantastiska, det kommer nog gå ruggigt fort i år. Spåren är hårda och ingen tö... Splendid!

Så det var bara att ställa klockan och dra ut hundarna innan starten så att jag kan få se Vasaloppet i lugn och ro. Frukosten är intagen och nu kan jag bara njuta av att sitta här i soffan och kolla. Jo just det... jag tog en sväng i joggingskorna innan för att känna att jag hade gjort NÅNTING idag eftersom det blir mycket tv idag :)

Så jag är ganska nöjd med mig själv ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar