fredag 18 mars 2011

Jaha... är det slut nu?

Nu sitter jag här och det är väl en timme kvar på praktiken. Har packat ihop mig och ställt alla mina grejer i en hög. Men vad sjutton… det som varit så bra, är det slut nu lixom? Jaaa… det är visst det. Fanns det en ”ogilla” knapp skulle jag trycka på den nu. *ogilla*
 
Hade bakat lite kaka till mina fina kollegor. Morotskaka. Den vart bra! Fluffig och god. Kladdet ovanpå var fina fisken. Eller inte fisk… men fin fint! Men så hade de andra fixat fika också! Och paket! Jag som älskar paket… Iiii! En låda full med en massa grejer var det. Tack ska ni ha! Jag ska placera ut dem strategiskt så jag påminns om er varje dag.
 
Ni ska veta att jag känner mig väldigt glad och tacksam för att jag fick vara hos er. Ni har varit GULD allihopa!
 
Men snart går jag hem… lämnar kortet i receptionen. Mitt kort som det står ”tillfällig personal” på. Nästa gång ni ser mig har jag ett kort med min egen bild på och kommer inte tillåta smeknamnet ”praktikanten” ;)
 

1 kommentar: