tisdag 8 mars 2011

Fullt ös

Igår var det fullt ös på jobbet. Jag hann inte ens reagera på att det blev lunch och sen var det nästan dags att gå hem. Det är så grymt kul att det rullar på!
 
Idag är det lugnare. Har nåra grejer som jag bevakar och som måste hålla koll på när dom kommer tillbaka till mig, för det är bråttom att få iväg dem. Idag ska jag få sitta en stund och ringa på jobb. Det är bra!
 
Kvällen blir körig med, det ska lagas mat och bakas semlor. En långis med hundarna måste hinnas med och sen kolla Solsidan. Ska försöka fixa en nubberöra till imorgon onsdag också. Då har jag en full kväll så då måste maten gå snabbt. Hej och hå! Men man blir piggare av att ha en del att göra och hålla huvudet på skaft.
 
I morse vaknade jag av mig själv kl 05.30… det är 25 minuter innan jag ska gå upp. Låg och funderad i sängen och kom på att jag kunde ju gå upp istället. Satte mig på toa och spelade lite Tetris. Bra start på dagen! Mirka föreslog att jag kunde jogga på morgonen om jag vaknade tidigt… och det kanske jag skulle börja med! Hehehe… we´ll se about that!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar