torsdag 10 mars 2011

Tandis avklarad

Efter en lång stunds tortyr och lite djupa andetag så var det över. Men GIVETVIS hittade hon ett litet hål i en tand på röntgenbilden... En annan tand än den som jag ville laga. Så en komplett undersökning blir det... blä! Fast en annan dag så klart! Inte idag. Jag betalar inte galet med pengar för att hon ska upptäcka allt annat nu idag. Det kan hon göra en annan dag. Jag sparar lite på det goda!

Plånboken tommare och munnen öm som fan. Ursäkta svordomen... men satans förbannade... skitont i truten nu! Om jag verkligen skulle kalla henne allt det jag hade på tungan idag så hade hon gråtit. Men jag fick inte fram nåt... hennes händer var ju nerkörda i svalget och alla möjliga pryttlar meckade hon runt med. Jag gurglade ett par gånger så hon fick nog mitt meddelande...

1 kommentar: