tisdag 8 mars 2011

Ringt :)

Idag har jag ringt på jobb. Det var väldigt intressant och trevligt. Det känns alltid så motigt att börja ringa... att verkligen sätta sig och göra det. Men när man väl gör det så är jag ju ganska bra på att tala om vad jag vill och känner mig ganska trevlig dessutom. Det resulterade i några "nej tack" och några som ville att jag skulle maila dem. Om det ger nåt återstår att se. Det var bara två som börjat rekryteringen till sommaren, resten skulle sätta igång snart. Bra iallafall att ha det gjort!

Nu väntar slutet på praktiken och sen två ganska lugna veckor i Nyköping. Jag ska förbereda för slut-utställningen och sen får vi lite portfolioåterkoppling med Tomas. I slutet på första veckan blir det utställning och sen veckan efter blir det Köpenhamn!! Ska bli najs som sjutton! Tyvärr är det bara jag från min klass som ska åka, men jag tycker att det ska bli jätteskoj! Att vara ensam medförde en del privilegier.. så det ska nog bli en fin resa!

Jag fick en massa jobb idag. Småjobb och grejer som skulle fixas med, kul och givande. Det kommer bli så tomt att inte gå dit sen! Jag fick fina ord från två olika håll idag och det känns väldigt kul. Hur ska vi klara oss utan dig, säger dom mest hela tiden :) Alltid trevligt att höra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar