fredag 11 mars 2011

Och vad säger vi idag...?

FREDAG! Heja helgen!
 
Men det lär inte bli så mycket vila. Tidigt upp i morron för att dra till Sthlm, sitta i möte på dagen och sen Mello-final med goda vänner. Söndagen blir hektisk… hälsa på hos Eklöfarna och kika på valpisar, sen förhoppningsvis kika på en hanne till Lava och sen åka hemåt.
 
Känner mig en anings sliten efter en vecka med ganska dålig sömn och långa dagar. Stressigt på jobbet har det varit dessutom. Just det är ju väldigt kul! Men det känns efter en vecka att man varit igång i huvvet… big time.
 
Nätterna har varit korta då Celma nämligen har kommit på att min klocka ringer vid 6… så hon tycker att det är bra om jag inte försover mig… Vilket betyder att hon går upp vid halv sex och springer ner i köket. Där sitter hon och gäspar. Ja, inte ljudlöst som vi människor… utan Pinscher-gäspar… börjar med ett lågt gnällande ljud och avslutas med ett högljutt ”OOOAaaaaooouuuu”… Det hörs upp kan jag säga! Så i natt körde jag öronproppar… det funkade hyfsat… Kul med hund! ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar