onsdag 28 juli 2010

Vilka miffon!

Igår kväll när jag kom hem från firandet av farmor så åkte jag till kontoret och skulle kolla om mitt paket hade kommit. Men Då satt en ny lapp på dörren... : Vi har varit här och försökt lämna Ert paket. Tid: 17.22.

Va?? Vad fan lixom! Jag satte ju en fullmakt på dörren helt enligt deras instruktioner med underskrift och allt. Dom skulle lämna hos djuraffären som ligger här intill. Hur jäkla svårt kan det vara!? Nu ringde jag på morgonen igen och då sa dom att dom kunde skicka meddelande till ledningscentralen om att jag fanns på plats till kl 15 ungefär men att dom kunde ringa mig. Och det kunde man tydligen inte igår... för då var svaret: Jag vet inte vart paketet är nu och jag kan inte få tag på chauffören...

Usch vad jag ogillar muppar som inte gör som dom säger att dom ska göra. BLÄ! Grejjerna skulle ha gått redan igår, nu hade jag tänkt packa dem idag... men tydligen inte! Muppar är vad dom är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar