torsdag 22 juli 2010

Återfall på cola

Ja. Jag har gjort det. Jag köpte en 0,5 dl Coca Cola idag. Jag föll för frestelsen... Förlåt!

Men vet ni? Det var inte gott! Alltså... lite gott. Men inte så jag behövde dricka hela glaset. Så jag hällde ut det. Det var väl bra iallafall!!!??? Men jag skäms lite... lovar att aldrig göra om det!

Jag har varit vit nu i två månader... det är väl ok tycker jag. Jag vet att det inte är så mycket... men ändå. Jag som druckit PepsiMax så himla länge.... har ju lixom ändå slutat. Och lärt mig dricka vatten... både vanligt och med bubblor. Bra jobbat tycker jag!!! Så det så.

Så det gör inte så jättemycket att jag föll tillbaka lite lite grann... Eller?

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att du hällde ut det, det var duktigt. Det är verkligen bra jobbat att ha varit vit i två månader.
    Kram på dig
    Mamsen

    SvaraRadera
  2. Inte behöver du skämmas heller?! Det kommer att vara sådär ibland. Och jag behöver ibland bara smaka en mun eller två av sönerna och så räcker det sen. För det är inte så gott, men "begäret" finns där ändå på nåt konstigt sätt.

    Kom ihåg att du är kanonduktig, det gjorde inget alls och du behöver inte skämmas! *punkt*

    Kraaaam från storasyster

    SvaraRadera