måndag 12 juli 2010

Jag fick en present!

Som ni vet så jobbar jag ju åt en släkting nu på sommarjobbet... När jag kom hem till deras hus som jag får låna under min tid i Sthlm... låg det en present på bordet! Visst är den fin!!??

Kolla hur liten och söt den är... jag har små händer och ändå är den liiiten! Iiiiii! Jag ville ha en sån... precis en sån... och röd... Jag är världens lyck-ost!




Jag ska leka med den heeela kvällen. Först en sväng och göra lite ärenden, sen får jag grejja! Får inte glömma att teckna mobilsurf-abbonemang bara... annars kan det bli dyrt...

Glad Kattis!

3 kommentarer:

  1. Wow, vilken lyckost du är :)

    Fast otrogen mot Nokia :(

    Kram

    SvaraRadera
  2. Meh!!! Du då?????

    "Jag har en Iphone jag"

    Va?? Du var otrogen först!! ;o)

    SvaraRadera
  3. Ja just ja.....tänkte inte på det.....:)

    Alltså, jag vill kunna prenumerera på kommentarerna men får inte till det. Nu tar det ju ända tills "nästa gång" som jag ser dom:(
    kram

    SvaraRadera