torsdag 29 juli 2010

Nu har dom landat!

Fick precis mess från Vestlunds, dom sitter i taxin på väg hem :) Tur att dom kom hem ordentligt, man blir alltid lite orolig när folk är ute och far. Stackarna är skit-trötta. Dom åkte runt 20-snåret USA-tid igår. Landar mitt på dagen här hemma och ska inte sova direkt när dom kommer hem. Huvva vad jobbigt. Det är ju tidsförskjutning och allt, så lite jet-laggade är dom nog.

Hålla igång ett par timmar kanske men sen måste dom sova... annars blir dom inte människor. Ska lämna hem Peggy till dem när dom kommit hem. Ska jobba imorgon med, så det är inte helt slut på ansvaret :)

Jag tjuvar sängplats hemma hos Johan inatt. Han är kvar i Kalix så jag tänkte sova där. Inte i Kalix.. utan i Sigtuna. Långt att åka om jag skulle till Kalix. Speciellt om jag ska jobba imorgon.

Ikväll ska jag kolla kärleksfilm! Den heter "ps. I love you". Jag och brudarna ska kolla. Vet dock inte om brudarna bryr sig så mycket.... vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar