torsdag 22 juli 2010

Attans!

Popcorn kan vara skadligt... Jag åt popcorn här om dagen och lyckades med att få in ett sånt där tunt skal mellan tandköttet och tanden på en tand. Oftast så försvinner det ju när man borstar tänderna... men detta har suttit där och muppat sig.

Idag på morgonen så gjorde det lite ont när jag borstade tänderna... INTE BRA! Har hört skräckhistorier om folk som fått in just popcornskal och får värsta infektionerna. Det vill jag INTE ha!

Jag tänkte att hade det inte lossnat idag underdagen måste jag nog till tandläkaren. Men så satt jag och pillade lite nyss... Nu borta!!! Skönt! Har varken lust eller råd att gå till tandläkaren just nu. Men jag slapp det, det är bra.

Idag är det sjukt lugnt på jobbet... jag funderar lite på att kanske ta en sväng med hundarna innan Patrik från Schenker kommer. Det är väldigt varmt idag bara... men det blir ju inte svalare så jag antar att istället för att sitta och bara sitta... så kan vi gå lite lugnt runt kvarteret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar