onsdag 21 juli 2010

Onsdag idag

Igår kväll åkte jag till Sigtuna och hämtade mina utställningsprylar. Sen mötte jag upp Karin och Henrik som har Lava. Jag ska passa henne i ett par dagar. Karin och Henrik ska nämligen föda barn! Eller... Karin föder och Henrik hejjar på. Nu ikväll vart hon igångsatt så det kommer nog inom nåt dygn! Hejja Karin! Jag, Blessin och Lava hejjar på dig!

Det är så mysigt att ha två pinschrar igen! Och herre jisses vad dom röjer... Weeeeee! HELA dagarna! Men guuuuud så söt hon är Lava... och världens goaste. Hon är sin mamma upp i dagen, även om det märks att hon är ung. Lava fyllde ett år vid midsommar ungefär. Så det är full fart! Har försökt att ta en bild på dem ihop... men det är lönlöst... dom bara röjer och leker.

Snart ska vi ut på långis och sen försöka sova.

I helgen kommer Jenny! Det ska bli skoj! Om allt går enligt plan ska jag förbi Cathrine på landet och kolla vappsarna med. Hoppas att det klaffar, vill så gärna se dem. Om det inte blir nu i helgen så blir det nästa helg. Jag är kvar i Stockholm tills 4-5:e augusti nånting, så jag borde ju hinna med att se de små liven! Livsfarligt dock... den sötaste åldern börjar nu!

1 kommentar: