torsdag 29 juli 2010

Jodå, nu vart det klart

Idag blev det lite tidigare ur sängen. Sen blev det till att bocka av allt på listan. Allt vart klart i god tid och jag var på jobbet tio i nio. Najs. Så jag har packat ur mig ur huset och nu kan Vestlunds komma hem :)

Idag är det lugnt på jobbet, paketen som jag fixade igår är bokade och står för att hämtas. Har ringt och mailat lite... men nu är det faktiskt mest städning av kontoret kvar. Tänkte rasta hundarna om en stund och sen sopa och torka golvet i kontoret. Det är inte så smutsigt så det är mest för mig egen skull, så jag vet att jag har städat efter mig. Hundarna måste ju vara med imorgon oxå men det känns bra att ha städat av innan dom kommer.

Helt appropå en annan sak... när jag bytte telefon försvann en del kontakter. Det stör mig. Jag kopierade alla kontakter och förde över. Men det försvann nåra ändå. Så nån dag när jag inte har nåt för mig ska jag sätta mig med programmet som kom med telefonen och fixa till allt.

Man kan ju inte ha oordning i luren. Nepp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar