tisdag 27 juli 2010

Av alla dagar

Just idag av alla dagar under de här veckorna som jag jobbat så ska det komma ett paket... Från UPS. Dom var tydligen här igår... Efter 16.00. Då har jag slutat för dagen. Och just idag, när dom ska komma tillbaka och försöka igen... då måste jag åka vid 14 ca! Typiskt!

Men men... jag ska kolla med butiken intill om dom kan ta emot paketet så jag har det imorgon. Jag måste packa en del grejjer av det som kommer. Så jag hoppas att det går att lösa. Vi ska nämligen till Järlåsa och hälsa på farmor. Hon fyller år idag och vi ska fira lite. Det blir trevligt!!

Det "värsta" är väl att jag passar tre hundar så dom stackarna måste ju åka med. Ingen fara för mig, mest trist för dom att dom måste ut och åka. Men det får gå! Farmor gillar hundar så det går säkert ingen nöd på dem när vi väl är där :)

1 kommentar: