torsdag 8 oktober 2009

Ja herregud...

Ha sett "Mammas pojkar" på 4:an ikväll... Galet, sjukt och helt vansinnigt! Inte riktigt lika sjukt som Färjan... men nästan! Jag fattar verkligen inte att tjejerna viker ut sina "jag" på det sättet.

Ok, snygga killar... men det är inte värt det! Galet! Jag ska försöka återberätta:

"Alltså, folk tror att jag är typ en bimbo. Folk dömer mig på en gång. Men man kan inte låta bli att tycka om mig, för jag är så speciell. Utan mig är det liksom tråkigt. Det saknas nåt när jag inte är med. Min personlighet gör att folk tycker att jag är cool liksom. Och typ på fester och sånt så är det jag som står i centrum liksom.

Vad jobbar du med? (frågan ställs från nån bakom kameran)

Vad jag jobbar med? Jag strippar. Men jag är speciell"

Ridå

Men varför? Hur kommer det sig att dessa människor gör så här...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar