torsdag 22 oktober 2009

Reklam...

Sourcream Bearnaise chips???? Nej tack, det vet jag inte om jag går på... inte ens med Fredagsmyyyyys...! Det finns viss reklam som känns... inte bra!

Som kärringen i Lidl-reklamen... jäkla surkärring! "Vad heter slaktarn?" hojtar mannen... " Von Lidl!!!" fräser hon som en spottkobra! Va? Va fan lixom! Vad har han gjort!? Mer än att vara man... *asg*
Detta var bilden jag menade, på Andreas Carlsson. Han har nåt med ögonen... på ett bra sätt!
Sara sa i kommentaren på förra inlägget... han är tydligen storebror till en gammal klasskompis. Hade anat det, Facebook kan avslöja många saker, men jag var inte helt säker. En sak som är säker är att jag ska köpa hans bok. Tror den är bra. Han har nog mycket roligt att berätta... man kanske skulle ragga lite på honom...?
Fast... att stå utanför hans hotell... det vet jag inte... och jaga honom på stan... funkar nog dåligt... hmmm... Jag får nog åka till Californien! Ja! Det blir bra!

1 kommentar:

  1. Han ser farlig ut. är lite rädd för honom, ser ut som typen som kan bli riktigt arg. huja

    SvaraRadera