söndag 25 oktober 2009

Lördag natt.

Klockan är över två och jag har inte kommit i säng. Hopplöst! Jag har suttit med en grej till skolan. Blir galen när det inte blir vad jag tänkt! Och jag hade tänkt att vara klar idag. Eller åtminstone nästan. Men men, bara att fortsätta imorgon.

Jag tog en kissis med hundarna nu precis, KANSKE att man får lite sovmorgon då. (Vilket det allt som oftast inte blir... för deras rutiner är så inrutade...) Och nu är dte ju så många timmar sen man åt... så nu är jag hungrig igen. Men det blir inget ätande nu heller...

Om allt går som jag vill... så kanske jag kommer få fira jul under riktigt tak. Man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken sägs det. Och det gör jag inte, men KANSKE att det ordnar sig till slut. *håller tummarna* Sååå.... om det nu blir så... ska jag inte ha nån soffa. Det har jag bestämt. Det ska bli nåt annat... får se vad det blir. VÅGA VÄGRA SOFFA! ;o)

Sen har jag kommit fram till att jag kommer nog vara singel ett tag till... DELS för att jag inte dejtar... hahahaha!.. (KAN ju ha att göra med att det där med nätdejting var nog inget för mig... och att mina klasskamrater är unga och även om jag skulle kunna umgås med dem... så finns det inte nån i någurlunda rätt ålder... och inte deras vänner heller kan jag anta.) och dels för att jag känner att jag har rätt höga krav. Låter så himla präktigt! Men jag vill verkligen inte bara nöja mig.

Nästa gång jag går in i nåt ska det vara med nån som visar de kvalitéer som jag söker. Åtminstone ett par av dem. Det kan inte bara vara ett skal. Det måste finnas nåt mer. Eller rätt mycket mer. Så jag antar att det lär dröja... Orkar verkligen inte ödlsa tid på nåt som inte är lite mer än "basic". Ibalnd är det bara att bida sin tid. Och jag tänkte att det kanske är bäst så. Att bida! Så jag bidar.

Sen måste jag bara visa nåt.... jag vet, det är helt sjukt. SJUKT! Och det är ju så... det ÄR inget skämt! Det är en film från en "blondin-blogg" som jag kallar det. Jag har ju givetvis sett dylikt förut, men fick en chock när en klasskompis visade denna i veckan. SÅ HÄR ILLA ÄR DET STÄLLT:



Man kan inte tro det... men så här illa är det med nästa generation!

1 kommentar:

  1. WHAT THE FUCK.....

    ammmm, ammmm, ahmmmm, ahmmmmm... finnnar... JO en stor i hennes röv...
    Skulle hon behöva... o då snackar jag inte ACNE!

    Men hallåååååå.... puckobella...
    nästan så man skulle vilja göra en likadan själv ;)

    SvaraRadera