tisdag 27 oktober 2009

Skrivet och sagt om mig! ;o)

En dag för nån vecka sen hade vi en övning i skolan. Att vi skulle ge beröm och kritik till varann. Minst ETT beröm och sen någon "negativ" sak. Så här skrev det om mig:

B: Det positiva med dig är att du verkligen har så otroligt vettiga saker som du har att komma med. Vid många tillföällen ser jag upp till dig och jag skulle själv vilja äga många av dina egenskaper.
Det enda negativa, vilket egentligen inte är så negativt, är att det är lite mycket om hundarna ibland.

V: Driver på bra och utnyttjar din kapacitet till fullo. Bra idéer och går utmärkt att bolla idéer med.
Skulle kunna träna mer på vanlig datahantering.

F: Jag tycker du är så glad och rolig! Jag gillar att du är så vetgirig och vill veta allt om det du ska göra.
Skulle kunna vara mer öppen och ta för dig mer.

Gulligt va?! Det stämmer nog det mesta tror jag! Jag ska spara lapparna, det är kuligt att kika på dem ibland när man tror att ALLA inte tycker om mig! *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar