onsdag 28 oktober 2009

Visning!

Jag har tittat på en lägenhet idag. En liten lägenhet. Väldigt liten. Men en lägenhet. Ja och jag har ju redan börjat möbla! Vi ska höras, jag och hyresvärden, på fredag och säga vad vi tyckte. Han ska säga om han tycker att jag kan få den... och jag ska säga om jag vill ha den. Så får vi hoppas att det stämmer överens.

Har fotat lite och ska se om det går att få upp bilderna i bloggen... tyvärr hittar jag inte min sladd till mobilen... Men jag jobbar på det.

Det känns både och... bra att det kanske löser sig, mindre bra att den är så liten... men samtidigt... Liten lägenhet = lägre kostnader = mer penagr till annat. Och jag kan ju alltid söka vidare om jag verkligen inte trivs.

Fredag, mina vänner, då får vi se... Återkommer...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar