onsdag 30 september 2009

Kyssar...

Tänkte på kyssar idag... Tänk att det finns så många olika... Jag undar lite om den där känslan som innefinner sig i första kyssen med en person går att uppleva mer än en gång? Funderar på om det inte är aningen större på sätt och vis när man förenas i den där kyssen som bara finns i ett otroligt laddat läge...

Att se någon i ögonen och bara låta det ske... Det är väl vad bilden säger kan jag tycka...



Jag såg den här intervjun på tv... det var väldigt roligt.. Reneé frågade om Persbrandt kunde kyssa henne med en filmkyss. Han gjorde det... och hon utbrast "Men det där var ju en riktig tungkyss!!!" Men det roliga är... att greppet Mikael har om hennes ansikte... VARFÖR förekommer det bara i filmens värd? Är det inte sensuellt att känna en mans hand smeka kinden... för att sen låta handen föra era läppar samman...? Hörrni killar... tänk på det... Det är sensuellt!



En filmkyss... vet inte vilken film. Snyggt på bild... men shit så obekvämt! Och tungt... Men visst dom är ju lite tända på varann... det syns ju!



En annan typ av kyssar! Såna här gjorde jag ett år inför jul. ASgoda! Men året efter kunde jag inte... det bara GICK inte! Nån som har ett bra recept som inte är svårt??



Yuck! Men visst sjutton är det kärlek!



En del får kyssa många såna här... Men ser ni???? Det är en prins! Krona och allt!



Det ska vara med LAGOM tunga! Inget vispande... tungspetsar först och sen vid hetare kyssar kan mer kontakt funka... men det är verkligen - less is more - när det gäller kyssar!



Vissa bilder är verkligen INTE sensuella! Hahahaha!



Vacker bild som syboliserar sensualitet... *ryser* MUMS!



Vad säga... i mitt tonårsrum fanns dylika planscher... Det var för mig en bild av kärlek. Lidelse och utsatthet. Här är det verkligen laddat... En rätt vacker bild. Som i en saga. För detta finns inte på riktigt... Och VARFÖR är det bara hon som tar på honom... där... *ler*



Det finns så många kyssar. Och... på ett sätt är väl alla typer av kyssar rätt mysiga!

1 kommentar:

  1. Jag har betalt för kyssar idag ;)
    Förde in dom på kaloritabellen och nu mår jag illa!!!
    När ska man lära sig???

    Kram
    Mamsen

    SvaraRadera