måndag 21 september 2009

Fest hos Cathrine!

I lördags var jag på fest hos Cathrine och Jonas! Mycket trevligt var det och det kom och gick folk mest hela tiden. När tårtan var avklarad så drogs det igång Singstar... Roligt! Många olika dueller och duetter avklarades, av varierande kvalitet.



Här har vi Cathrine och Julia som sjunger tillsammans, tror det var Lena Philipsson "Det gör ont".



Här är Jonas och Micke... jag försökte fota deras förehavanden... för det såg väldigt roligt ut! I handen har Micke en SKED. Och vad han gör med den är jag inte så säker på... Verkar inte som om Jonas vet heller...!



Nu händer det nåt! Ghibli håller kollen och Micke ger sig på Jonas... med skeden... men jag vet inte riktigt om han är så skräckinjagande... Jonas ser inte så impad ut.

Jag fick aldrig klart för mig vad dom sysslade med... men sen sjöng dom Singstar! Hihihihi! DET var roligt! Filmade med mobilen... Vill ni se??

Mycket god mat, trevligt folk och drag i mikrofonerna. Tack fam Eklöf för en härlig fest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar