onsdag 2 september 2009

Sent i säng...

Men jag har lite svårt att komma till ro... Lite för att jag skrattar åt allt tok jag hittar på... Lite för att jag undrar hur flugor kan komma åt att bajsa i talet... Fönster ja, det kan jag få ihop... Men i taket? Tar dom liksom sats och bajsar strax innan dom landar... Så det blir lite fart på skiten? Eller trycker dom dit det? För jag menar... om dom bara sitter där, gör ju tyngdlagen att bajset åker neråt... Inte upp i taket. Världsliga problem kanske... Men ack så upppiggande när man egentligen borde sova. Vet ni, förresten! Jag har vadderade sidor vid sängen, huvudgavel och ena sidan mot väggen! Bara ljudisoleringen och tvångströja som saknas... Jojo! Efter kvällens tidigare aktiviteter bord kanske ovanstående övervägas... Hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar