onsdag 2 september 2009

Jag är fan inte klok...!

Detta är på gränsen att erkänna... men jag har gjort nåt helt sjukt!

Kom hem från skolan idag, drog ut på lång prommis med hundarna på en gång. Det var lite kvavt och varmt... blev varm och klibbigt... så när jag kom hem igen, drog jag av mig byxorna... Knallade inne i husvagnen i bara t-shirt och trosor med andra ord...

Plockade och fixade. Lagade mat... Åt god risotto... plockade ihop disken och skulle vara så där duktig och effektiv... Diska på en gång! Jojo...

Knallar iväg till disken i bara trosor och t-shirt (GIVETVIS tänkte jag inte på det... förvirrat fruntimmer som man är med talbok i öronen....). Diskar och håller på att torka bänken när jag inser.... GAAAAHHHHHHH! INGA BYXOR! SHIT!

PRECIS här kommer en av de andra campinggästerna in.... FAN! Hehehehehe! En man GIVETVIS... han ler och ser lite generad ut...! Så sjukt pinsamt så jag höll på att svimma.... Jag drog lite förstrött i t-shirten och torkade bänken klart... Halvsprang tillbaka till husvagnen och kastade igen dörren...

Slutsatster:
  1. Varm eller inte... behåll byxorna på om du lyssnar på ljudbok!
  2. Använd ALLTID snygga trosor... du vet aldrig när du visar dem ofrivilligt!
  3. Om du ertappas i bara tros-lästen (kan man säga så???) låtsas som om det är världens naturligaste grej... speciellt om det är i offentlighetens ljus...!
  4. När du passerat 30, lita aldrig på din civiliserade förmåga att komma ihåg att klä dig...
  5. Bor du på camping, sov ALDRIG naken! Om du av nån anledning måste utrymma din boning... kan det bli ohyggligt pinsamt!

Nu mina vänner... är det byxor på och ut på prommis i skydd av mörkret... Må grannen som diskade samtidigt sova tungt.... *kikar förisktigt ut genom dörren*

Kattis has left the trailerpark... running!

4 kommentarer:

  1. :D
    Folk går ju i bikini ju, så vad gör det?
    Kram
    Mamsen

    SvaraRadera
  2. hoho det e bara du kattis som kan göra sånt här.kram för du e så underbar

    SvaraRadera