tisdag 24 april 2012

Wooop! Det går bra nu :)

Motivationen är på topp. Humöret är (nästan) på topp. Våren är på inkommande. Lönen kommer imorgon. Jag är i fas med tvättkorgen. Ljuset gör mig glad. Köpte ny deo som doftar super. Min ansiktskräm verkar bra, har mindre torr hud än förr. Mina nya sneakers är super. Ja vad säger man? Dumt att klaga eller hur?

Det enda är väl kanske att jag inte har en bra vårjacka... det ska vara det då. Men det går ju att lösa :)

För övrigt... ja Wooop!

Skulle vilja gå på bio, men det finns inget här i Borlänge som lixom är värt att se. Tror jag iallafall. Mycket irriterande. Skulle vara kul att se nåt bra. Riktig aktion eller nåt kärleksdravel. Skulle sitta fint. Måste kolla när Hamilton kommer på dvd så man kan hyra... Vill se! Snygga karlar på film är det svårt att slå. Mumma. Då kan man drömma och fnissa sig igenom filmen. Så kommer man ut efteråt i verkligheten och inser att dom bara finns just där. På film. Hahaha! Men en fin kärlekskomedi vore nåt det, det skulle sitta fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar