tisdag 17 april 2012

Tänkte lite

Jag tänkte att jag skulle försöka fota lägenheten lite snart... så ni får se hur det blivit. Vore det roligt? Ska bara... *fniss*

Jag har lånat symaskin av Jenny så nu MÅSTE jag sy gardinerna. Verkligen måste. Och det är ju inte ens svårt. Tjoff, tjoff bara! Måste köpa två rundstavar och två lister, vit tråd och nåra metallöglor. Sen är jag på banan! tror jag vill ha vita enkla bomullsband att knyta upp dem med sen. Hade ju en tanke på att göra veckade... men det känns lite för svårt :) Egentligen är det ju inte svårt, man måste bara sätta sig och GÖRA det. Men det är ju just det... jag tar mig inte för, för att jag inte känner att jag riktigt kan.

Men det skulle vara trevligt att få upp gardiner nu. Tyget är ju köpt så... Men men. Jag borde ta tag i det NU. Typ idag. Eller imorgon kanske. Iallafall klippa till det och sy dem. Så kan jag fixa stavar och öglor sen. BAH. Bara gööör Kattis!

Sen har jag ringt på vita stolar idag. Vill ha vita stolar till köket oxå. Har även en rolig grej till sovrummet. Ska visa det samtidigt. Det är oxå lite fix innan det är klart, krävs lite konstnärsinsats :) Vilket påminner mig om att fixa en grej till Jenny, nu på en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar