lördag 14 april 2012

På äventyr till stora staden

Nu sitter jag på bussen och ska åka till Sthlm. Blessin fick vara hemma hos Karin och Per så hon slapp resandet. Då kan man ta bussen, har man henne med måste man ta tåget. Perfekt att dom kunde passa när Jenny är i Rom och förlustar sig :-) Jaha... Vad jag ska göra i Sthlm? Joo... Mamma har fixat en dejt. Så jag ska träffa en kille och vi ska gå på Raw comedy club. Spännande! Rapport utlovas efter helgen ;-)

I övrigt har jag haft lite bloggpaus. Det har varit påsk och jag är ingen högtidsmänniska... Så därför har jag inte bloggat. Risken är att det hade blivit en del tråkiga inlägg och kanske lite personliga. Hade ingen lust med det :-) Men nu är det ny helg och full fart.

Bussen jag åker med har eluttag, bra om man har dator elle. Telefon som behövs laddas. Men det är lite märkligt för när jag stoppar i sladden till luren så börjar den bete sig så skumt. Jag har en touchmobil så man kan ju dra och dutta och grejer. Och när jag sätter i sladden så lixom åker ikonerna hit och dit. Upp och ner. Som om den lever ett helt eget liv! Hej och hå! När jag tar ur laddaren är telefonen som vanligt... Så jag tror jag låter bli att ladda helt enkelt. Nu lyssna ljudbok. Hade tänkt att kolla på Greys anatomy i telefonen men det funkar inte. Tydligen måste filerna konerteras för att telefonen ska kunna visa dem... Skit! Och det hann jag inte. Sååå bara att lyssna bok.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar