måndag 18 april 2011

Nå så!

Nu är den igång igen! Hemsidan! Jag har kanske för bråttom när jag vill att det ska ske NU. Nu kunde jag se uppdateringarna som jag gjorde igår. Fixade lite med länkarna till sidorna... dom fick en lite ny stil, vad tycks? Kanske måste du uppdatera sidan i din browser för att se dem.

Jag har även gjort klart min banner till headern som ska upp på hemsidan. Jag själv gillar den jättemycket och nu när jag vant mig vid tanken att det blev det namnet det blev till kenneln... så kommer det bli kanon! Det känns väldigt kul att snart få sjösätta sidan med namnet som det var tänkt från början.

KANSKE att jag gör lite layoutändringar framöver innan det är dags att lägga upp nya headern, men det få vi se. Jag är ganska nöjd med sidan som den är just nu. Men det kanske blir nån förändring :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar