fredag 8 april 2011

Lava på besök

Denna vecka har jag lilla Lava på besök :-) Tanken är att hon ska ställas i Västerås nästa helg. Så det kändes bra att hon och jag blev lite kompisar innan. Nu är hon och jag väldigt goa vänner sen innan men alltid bra att bonda lite så där innan vi ska showa.

Det går bra med att ha alla ihop. Dock så löper Celma och alla andra tre är lite hormoniga så det fräser i emellanåt. Inget allvarligt utan mest sura miner om leken går överstyr. Vi skulle ha hunnit att fota henne med det har ju blåst storm ute så det har inte blivit av. Men vi ska försöka få till det imorgon.

Hon är en riktig liten going, vill gärna mysa och busa. Men det finnns lite attityd i henne och hon river ifrån om hon tycker att hon behöver det. Gentemot de andra hundarna så klart, inte mot mig. Hon är genomsnäll och mjuk i sitt sätt mot mig och andra. Jag gillar lilla Lava! Fast. Hon är inte så liten längre... Snart fyller hon två år och har verkligen utvecklats det sista året. Mycket nöjd!
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar