torsdag 14 april 2011

Idioter

Igår kväll när jag kom hem från Cathrine utspelade sig följande på promenaden:

Jag gick med både Blessin och Zingo längs en liten stig i en dunge i området. Blessin skulle bajsa och satte sig till rätta. Bakom oss kom två unga tjejer som hade en liten vit hund med sig i koppel. Snabbt plockade jag upp och drog med mig hundarna upp i vegetationen.

Ena tjejen: Du får skylla dig själv om du inte uppfostrar hundarna så du kan hålla dem.
Jag: Vad har du för problem?
Tjejen: Inga, men du verkar ha.

Jag blev så jävla sur! Vad fan! Zingo väger 42 kg och Blessin 15, tillsammans kan dom dra min ganska obehindrat dit dom vill om jag inte är beredd. Och Zingo är väldigt glad i att hälsa på andra hundar. Jag drog med dem upp bland träden för att jag inte ville att dom skulle hälsa när jag har en bajspåse i ena handen och båda kopplena i andra. AV RESPEKT för dem och för att jag inte vill kladda bajs överallt!

Folk kan verkligen inte fatta när det är bäst att knipa käft! Tyck vad FAN du vill om att jag går upp i skogen när du kommer med din hund, men håll det för dig själv! Vad fan vet du om mina hundar? Dom kanske äter Kinesiska nakenhundar till mellanmål! Om jag möter er igen så ska Zingo få ta sig en smakbit och sen ska hon få beröm.  (inte för att hon kommer göra det... hon vill bara leka... men för att min aggression ska få lite utlopp så låtsas vi att hon är en elak fan...)

IDIOTER.

2 kommentarer:

  1. Se det såhär, vissa måste vrida allt så att de kan trycka ner andra, för att själva känna sig bra. :P I feel sorry for them, men de ska inte få paja din dag för det, så screw 'em.

    Och, ja zingosöt kan väl få hälsa lite nästa gång? Om zingo råkar svälja kraken så får de väl skylla sig själva som inte uppfostrar sin hund att hälsa ordentligt :)

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt käre bror... men jag blir så sur!

    Zingo ska få peta tänderna med den elaka lilla nakenhunden nästa gång... den är säääkert folkilsk!

    SvaraRadera