torsdag 7 april 2011

Bilder!

Här kommer lite bilder från Köpenhamnsresan! Riktiga turistbilder, men det bjuuder jag på :)


Snygga servetter och vattenflaska hade dom på Louisiana!


I ett av rummen såg det ut så här. HELT min stil! Doften från spackel och rena spånskivor är speciellt... Längtar nästan tillbaka till byggena...!


Danskt designmuseum, lego och apa.


Snygga tidningar!


En vägg med snygga grejer. Tv:n är rätt snygg oxå tycker jag!


Utställning om hur design kan hjälpa miljön.


I ett rum fanns det som en workshop, där man skulle svara på frågan om vad bra design var. Hittade bla denna lapp.


Och denna.


Ströget!


Lennart och Gunilla suktar efter fikabrödet i skyltfönstret... Tror att Lennart förklarade nåt för Gunilla... eller så fånade han sig lite för fotografen... hihi, lite engagerad ser han då ut!


Strögetskylt.


Dom såg bra skojsiga ut...!


The love of LEGO. Var ju bara tvungen att gå in i LEGO-butiken. Så mycket fint... jag hade köpt hela affärn om jag kunnat!


Dom hade som smågodishyllor med LEGO... är det inte jättehärligt??


FINT!


Quesedillas med gräddfil, salsa och guacamole. Det var SÅ gott efter en dag på stan!


SNYGGA postlådor. Me like!

Egentligen borde jag väl ha en bild på hela gänget här oxå, men jag hade ingen i kameran. Jag hoppas att jag så småning om kan visa upp alla tokar som var med och gjorde resan trevlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar