onsdag 30 juni 2010

Man kan köpa en extern antenn oxå...

Jo men visst! en extern antenn ska visst göra mottagningen lite bättre. Skulle nog investera i det om jag inte skulle ta pick och pack och flytta till Sthlm i nästa vecka. Inte FLYTTA flytta utan lite tillfälligt bara. Sommarjobb i stora staden. Det kommer bli kanon, för i Stockholm finns det ännu bättre Tele2-täckning. That I Like!

Jag har dessutom förmånen att bo i radhus minsann... med diskmaskin och allt! Lyx!

Men en extern antenn blir det nog sen efter att jag kommer hem till Nypan igen efter sommarlovet (som blir mest jobba... men ändå). Finns lite olika sorter, men jag har ju tid att kolla runt när jag är där.

Imorgon presentation av vårt kampanjarbete... känns bra. Sen efter lunch drar jag. Cool! Tåget fixat och väskan packad... nästan. Ska börja snart.

1 kommentar:

  1. Ja tänk vad lyxigt du ska bo. Skönt med lite skolledigt i alla fall.
    Ha det så bra och ta hand om dig i helgen.
    Kraaam

    SvaraRadera