lördag 26 juni 2010

Jag är fri!

Jag insåg idag att jag inte druckit Pepsi på vääääldigt länge! Det är najs. Jag är väldigt nöjd med mig själv just angående det faktiskt! Men allra nöjdast är jag nog med att jag lärt mig dricka vatten.

Nu kan jag inte klara mig utan min vattenflaska, den måste vara med JÄMT. Annars blir jag tokig.

Och vet ni? Jag tror det är bra för mig. Jag har knappt ont i huvudet längre! Förut var det ju nästan varje dag. Men inte längre. Jag har haft migrän en gång sen jag slutade, så det är väl som vanligt ungefär. Men den dagliga huvudvärken är borta.

Jag är duktig!

3 kommentarer:

  1. Du är VÄLDIGT duktig :)

    Många kramar
    mamsen

    SvaraRadera
  2. Damn right you are duktig!!

    SvaraRadera
  3. Mmm... JÄTTEDUKTIG är du! :)
    Kram
    Storasyster

    SvaraRadera