onsdag 16 juni 2010

Full gas

Jooo, det har varit fullt skägg ett par dagar... så jag har inte orkat blogga.

I helgen var vi på Svensk vinnarutställning i Avesta, det var SKOJ! Kenneln kom hem med en ny Svensk vinnare och en Champion. MYCKET trevligt! Tack alla för en trevlig helg! På söndagen kom Lotta och hämtade mig och mitt pick och pack... Och körde hem mig! Skönt...! Det tackar jag för Lotta!

På söndagkvällen var jag rätt trött... så det vart tidigt i säng. På måndagen var jag seeeeg... Dagen var otroligt seg, inte för att det var tråkigt utan för att jag var sliten. Men det var ju som det var, bara att slita sig igenom dagen. Somnade tidigt igen och igår kände jag mig nästan sjuk. I med alvedon och iväg till skolan.

Under dagen vart jag piggare och idag är jag pigg piggelin! Vi jobbar stenhårt med ett grupparbete i skolan så det tar hela dagarna. Man är slut i kolan på kvällen... men det går framåt! Nöjd med dagen idag iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar