onsdag 2 juni 2010

Bada hunden

Konversation på msn idag:

Johan: Måste jag bada hunden inna helgen?
Jag: Egentligen borde hon bada idag... men imorgon går väl bra det med.
Johan: Jao... jag funderar på att duscha henne utanför badkaret, vattnet stannar ju i badrummet ändå.
Jag: Det var ju en bra idé!
Johan: Jaaa... så slipper jag lyfta henne i och ur badkaret.
Jag: Perfekt! Har du nån sån där badmatta för henne att stå på då?
Johan: Neee...
Jag: Sån där gummigrej man har under mattor då?
Johan: Nej, men jag har ett hundrapack kondomer som datumet gått ut på som jag kan öppna och kasta på golvet!

Ridå!

Det var roligt tyckte jag! Eller tragiskt... eller? Kom igen... liiite kul var det!

1 kommentar:

  1. Ha ha, jag tycker det var roligt ! Fast tråkigt förstås att det var så många kvar!

    Kram Mamsen

    SvaraRadera