onsdag 22 oktober 2008

Satt och väntade...

...och väntade... och väntade! Skickade ett sms... sen ringde han! Han hade glömt bort mig! Hygglo!

Men han kommer imorgon... Vem??? Calle på husvagnsfirman som ska byta min blandare i köket! ;o)

Jag satt här och var så hungrig.... redan vid fyra! Men han skulle ju komma då ungefär så jag väntade... blev mer hungrig... väntade... sen började jag så smått... hackade lite lök... öpnade alla burkar... sen när han ringde och sa att han glömt mig så stressade jag ihjäl mig för att få mat i magen! Nu... nu har jag spagetti och köttfärssås inuti min kropp... Ahhhhhh

Sushin var god! Var på det lokala köpcentrumet.... Eller det finns ju ett antal centrum där jag bor... *fniss* men idag vart det ett av dom... Sushin var bra! Riktigt bra! Men man står sig inte så länge... Frukt på eftermiddagen... Bra dag idag! Tränat, ätit bra, spenderat lite slantar på två nya bh:ar, varit ute med hundarna i skogen... jaaaa... en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar