tisdag 28 oktober 2008

Dagen började med en långis

Jooo... hann med det, sen packade jag ihop lite tvätt och så... åkte till syster yster... Blev mottagen med öppna armar och grabbarna har varit snälla! Vi kollade på MamaMia... MYSFILM! Sen vart det lite lunch och så där...

Nu sitter vi vid varsin dator, jag och syster, ena grabben vid en annan dator och den andra i en flyttkartong på golvet. Jooo! Det är säkert... jag stängde in honom där och tejpade igen... Han var så sur så jag tröttnade på honom.... Nu har han iallafall slutat gråta, så han är nog spak...

Nej, det är klart att jag inte satt honom i en låda! Eller jooo... han sitter i en låda... men han har satt sig där själv... la kuddar i lådan och skulle sitta där... Så blev det!

Ingen träning idag dock... inte blivit av. Men det blir imorgon kväll när jag kommer hem. Hejrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar