söndag 26 oktober 2008

Jag tar tillbaka...

... en av punkterna från igår...! Kvinnor kan köra HÅRT! Var på träning idag på förmiddagen. En Inga-Lill skulle köra passet... Medel. Jo men visst!

Första låten var Marcoolios "ÅÅåååååka pendeltåg!" Jag log... Piece of cake...

Om jag lärde mig då från igår??? Nej! Lite fånig musik = SVETTAS!

15 minuter senare var jag som kola... seg och blank... Men det var ett mycket bra pass! Skönt. Men jag är NÅGOT öm i musklerna idag... även innan jag gav mig in i "passet-som-gör-alejandro-avundsjuk-medel-pass"... men nu är det sju resor värre! Men najs...

Min syster var på besök idag eftersom hon inte kom igår... Trevligt! Vi åt pitabröd med gottis i och pratade! Mysigt! Sen hämtade jag Blessin hos Lotta... Prinsessan hemma igen!

Sen tog jag rester till middag... och efterrätt! Färsk ananas... MUMS! Nu är dagen snart slut och en ny börjar om imorgon. Ska bli skoj att se om den bjuder på nåt spännande... hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar