torsdag 30 oktober 2008

Fasen!

Det blev ingen träning igår! Fick förlita mig på de långa prommisarna... skit.

Jag åkte från min syster vid fyra-tiden och skulle hämta Totte hos Lottas pappa. Totte ska vara med mig och Blessin under helgen och tills matte kommer hem från soliga Spanien. Det var tok-trafikigt genom stan... och jag blev sen till min destination. Mörkt som attans var det oxå... Men men... Sen bar det av hemåt igen... var hemma vid strax innan åtta och tog en sväng med hundarna då.

Kikade lite tv och sen var det kvällis-dags. Så det vart en lång dag igår...

Men det var en bra dag!

Nu väntar jag på Johan, han ska komma från Örbyhus och hämta mig. Vi ska till Växjö, ska bli trevligt att träffa lite pinschertokar. Sen ska jag ställa Zingo i valpklass... Får se hur det går! Ska bli spännande.. och lite pirrigt!

Skriver mer under kvällen kanske, eller efter utställningen imorgon. Ha det!

Joooo! Jag glömde, vi tog lång morgonprommis i morse, för min skull och för deras. Mest för min... men dom tycker nog att det är mysigt oxå. Nu sover dom såååå snällt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar