torsdag 23 oktober 2008

Jag vill oxå!!!!

Vaaa??? Varför får inte jag åka på träningscamp med en personlig tränare?? DET är nåt jag skulle vilja... verkligen! Sitter och tittar på "Bröllopsform".... Jaaaa! Jag vet! Löjligt... men jag är ju en tv-junkie...

Men varför har jag inte en egen Martin Lidström!?? Dumma...

Fick en bra start på dagen... gick långa rundan med hundarna till frukost... dryga timmen senare så satt jag och väntade på husvagnskillen... men det skrev jag ju om tidigare.
Åkte till Cathrine och hjälpte henne lite, sen åkte vi och skulle handla lite... BANG! Det slog till en huvudvärk som inte var en vanlig en.... NEJ nej nej ... Inte nu! För långt hemifrån... Migrän..! Jag brukar kunna förutspå liiite och känna att det är på G... Men det var bara vanlig huvudvärk tyckte jag... men sen slog den till snabbt... Satte mig i bilen och tuffade hemåt... Visste inte vad jag skulle fokusera på... men det gick att ta sig hem... kändes något lättare när jag närmade mig husvagnen. La mig en stund... fixade lite mat... låg lite till... sen började jag känna att det gick tillbaka! Skööönt....

Så tyvärr blev det ingen träning idag... jag kunde inte. Huvudet var ivägen... Men på´n igen bara! Jag var ju ute långsvängen imorse... ju.

Nu ta en sväng med de små tofsarna... sen hoppa i säng. Imorgon är en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar