måndag 27 oktober 2008

Bra måndag!

Idag vaknade jag av ett sms... från KappAhl! *suck* Det var inte mer intressant än så... Drog ner rullgardinerna (ja i husvagnen går dom neråt... alltså jag drar upp dem på kvällen och ner på morgonen...) och solen sken som besatt in i vagnen! Kan man bli annat än GLAD!

Upp och hoppa Kattis! Keso-mackor och nyponsoppa till frukost. Sen ut. Vi gick två timmar idag. Mysigt i solen... pratade med Mirka... lyssnade bok... pratade med Cathrine... solen sken!

Sen var det dagens sysslor... tömma tankar, fylla på tankar... fixa disken... besikta bilen...

ONT! Har så ont i min kropp... Alejandro och Inga-Lill har misshandlat mig! Men det är väl nyttigt antar jag... men AJ det gör ont! Jag vet ju så väl att dom här musklerna... vet att dom finns... men att dom kan göra så himla ont då?? Skit...

Imorgon blir det kanske ett pass på Friskis i Tyresö... ska passa syster Lottas pojkar på dagen... eller passa och passa, men se till att dom inte kastar vattenballonger från balkongen eller fyller tandkrämstuben med kaviar. Typ.

Sitter och kämpar med mig själv... har färsk ananas i kylen... som är färdigsskuren. Men min kaloribudjet är fylld för idag... jag är egentligen mätt. Men det skulle vara såååååååå gott! Kanske en bit till Färjan sen... det ryms... har ju gått bort en massa idag... så räknar man bort motionen så kan jag äta 4 hela ananaser! Kanske inte... men 2 iallafall. Fast så kan man ju inte tänka. Så det gör jag inte. Ta ett glas PepsiMax Kattis! Japp det får det bli.... och en liiiiiiiten bit bara.... NEJ ajabaja! *suck* (så här håller det på...*rycker på axlarna*)

Tips på hur man håller karaktären?

1 kommentar:

  1. Bästa tipset är att inte sätta sig i den situationen att man måste försöka ha karaktär. Har man inget i skåpet kan man inte äta... Präktigt och trist värre, eller hur?! ;)

    SvaraRadera