tisdag 21 oktober 2008

En dag avklarad...

... utan nåt problem! Lite huvuvärk på kvällen dock... det blir ju så när man inte dricker ordentligt. Men det gick över efter en halva absolut och apelsinjos! Eller gick över och gick över... jag förde över det till dagens huvudbry...

NEJ då! Jag lovar, har har inte drukit sprit! Bara skojjar lite!

Idag var det tidigt upp, skulle vara vid Globen kl 9. Möte med en VD och en annan chef ang ett jobb som jag sökt. Trevliga prickar det där!

Hade ingen lunch klar när jag kom hem, så det blev yoghurt, banan och russin. Sen keso... äppelkeso... jag är frälst i den... nu måste jag prova de andra frukt-kesona. Japp! Så blir det!

Ska precis ut och knalla med dogsen. Det blir minst 1,5 timme... Sen ska jag till Göran och Marie. Tvätta lite och få middag, trevligt!

Hur det gick på mötet? Jag fick det... Sååååå.... najs lön, najs bil, najs telefon, najs dator... YES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar