onsdag 4 mars 2009

Bara för mig!

Japp! Ett tv-program... bara för mig! Såg första avsnittet igår...

"Kattis & Company" på Tv6

Handlade om relationer, vad man söker... och kan man vara så kräsen att man skriven en lista på vilka parametrar som ska stämma för att man ska slå till. Intressant! Och sen var han Mikael Nyqvist där... han som är utsedd till Sveriges Sexigaste man. Mmm... vet inte om jag håller med där... men lite. Han är rätt cool... och på sätt och viss rätt manlig! Men upptagen förstås...

Det var en rolig timme!

Sen en annan sak... kolla in här: Fakta om M.P... mycket bra! Tack för länken, you know who!

Är sjukskriven veckan ut för mina bihålor... segt som fasen detta! Men det känns ändå som om jag börjar gå åt rätt håll... nu är jag less på detta! Fick dessutom en insikt i vad som försigår på jobbet idag. Ser ju inte så ljust ut. Men men, det löser sig. Jag kan inte ta på mig det ansvaret.

Jag ska gå på bio med Göran snart, vi ska se den där "Män som hatar kvinnor", Marie har sett den och nu ska vi gå och kolla. Ska bli skoj! Sen fredag om en och en halv vecka ska vi ut hela larmavdelningen. Fick reda på det idag... ska med! Hoppas det blir skoj!

Det är lite planerat framöver... I helgen om jag är tillräckligt pigg ska jag och Johan byta hundar, han tar mina sötingar och jag tar hans stora plutta. Jag känner att jag och Zingo skulle behöva bonda lite innan vi drar till Malmö och ska ställa ut henne för första gången. Så det är på mitt initiativ, jag och Z ska träna lite och mysa.

Sen nästa helg är det ju då utgång på fredagen, byter hundar även den helgen... Sen helgen efter det ska vi då ner till Malmö. Svensk Vinnar Utställning. Ska bli skoj!

Helgen efter det är nog lugn än så länge om inte Johan vill ha hjälp att flytta då... och sen är det Jeff Dunham den 8:e, sen är det påsk! Har bokat en kryssning den helgen... får se om det blir av. Sen utställning igen hela helgen. Pinschrar en dag och Ridgebacks en dag.

Sååå... ingen rast ingen ro! Och sen har vi ju Taras valpar att vänta vilken dag som helst nu... spännande!

Nu ska jag fylla vatten i husvagnen, hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar