torsdag 12 mars 2009

Lilla hunden och söta grejjer!

Har ju ingen aning om vilken av bilderna som kommer först i mitt inlägg... Skickar från mobilen. Men men. Lilla Gaia är här på visit! Sötaste hunden i stan! Hon ålade in i filten och la sig där, mysigt! Hon stannar till söndag så det är trevligt. Sen hittade jag söt grej på Apoteket, en specialutgåva av Försvarets Hudsalva. Såg den i samband med Rosa Bandet-kampanjen som varit. Ville ha! Men köpte inte då... Nu hittade jag den! Har väl kanske 3 vanliga såna... med grön burk... Nu har jag en vit och rosa! Mysigt!

3 kommentarer:

  1. Nice! En riktig bloggare köper saker de inte behöver bara för att skriva om dem .. jfr Air-i-huvet-Bella :)

    SvaraRadera
  2. Haha, jag har.. eller hade.. en sån jag me (Zenya åt upp min, hon va gaaalen i försvarets hudsalva :p )!
    Och så söt lilla Gaia är!!

    SvaraRadera
  3. Se upp om Xena kommer på besök. Hon åt upp min Försvarets Hudsalva.

    Hälsningar Agneta S

    SvaraRadera