söndag 22 mars 2009

Vi kom, vi såg, vi segrade! ;o)

Det har varit en sjukt bra helg för mig, för hundarna jag visat och för kenneln! Shit vilken helg! Först ck på lilla Zingo, sen idag visade jag Totte... Han är ju som en dröm! Han står som en gud, rör sig som en gud och uppför sig som en gud. Jag är alltid så himla stolt när jag visar honom... Just idag blev det etta utan ck och fyra i klassen. Jag vet (eller tror iallafall...) att Tottes matte var lite besviken och ledsen över hans resultat idag, men jag vill bara säga att den hunden är nåt extra! Så himla bra... Nu är vi på väg hem och vi vet inte riktigt hur det ser ut på vägarna framöver. Så vi får se, kanske stannar vi och sover nånstans. Trött, slut... Men SÅ nöjd!

1 kommentar:

  1. Stort GRATTIS KATTIS ;) Till en kanondebut!!!
    Nu känns det rätt bra inför Lilla Sthlm gissar jag ;)
    Kram

    SvaraRadera