lördag 28 februari 2009

Ibland blir det inte som man tänkt sig...

Idag är det lördag... snart söndag. Denna helg var uppbokad till nåt... det har varit bestämt ett tag... men det blev inte av eftersom jag var sjuk. Hur känns det så?? Mja... vet inte riktigt!

Så klart blev jag väldigt besviken att det inte blev nåt... hade sett fram emot det länge... Men det som är mest trist i hela grejjen är att det kanske inte blir möjlighet att boka om det förrän kanske i slutet på Mars eller början på april. Trist!

Det som känns LITE bra är ju att jag är dålig fortfarande och att jag inte skulle tyckt det kändes hundra att genomföra allt när jag inte var frisk... Hostar mycket och sover dåligt. Känner mig inte så fräsch... så visst, det är klart att det kanske var lika bäst. Men jag ville så gärna... Tyckte skulle bli kul ju!

Men men... så kan det vara!

1 kommentar:

  1. nej va tråkit att de inte blev av... men du får se till att bli frisk nu!
    Kram

    SvaraRadera