onsdag 25 februari 2009

Alltså... jag vet inte...

Har suttit hela dagen och funderat över om jag verkligen KAN blogga om detta... Men jag gör det... så får vi se om jag helt enkelt blir idiotförklarad...

Iallafall... igår... såg jag... JAG VET, JAG VET... på "Den rätte för Rosing"... Jag vet, jag vet... VARFÖR kollar man på det programmet... För att ha nåt att blogga om? Nej.... För att man tror att det är bra? Nej... Kanske för att man finner det intressant...? NEJ... Ja men.... Varför?

Ja... vad ska jag förklara mig med... Inget. Jag var nyfiken på vilka killar som frivilligt går på en sån tillställning... Låter sig förnedras... Och ja, vad säger man... det var ju berkligen så... Det kom ett gäng FRIVILLIGT! Herregud.... Jag visste inte vad jag skulle säga, satt bara och gapade...

Dom killar som gick vidare var väl, vad ska jag säga De rätta för Rosing. Jag antar att ett program som heter "Kattis kåtbockar" inte skulle gå hem? *asg*

Efter detta väldigt intelligenta program började nästa intressanta program.

Har ni hör om Mechapiles? Inte? Inte jag heller... men NU vet jag vad det är... Det var EN timme långt program som handlade om killar med en lite... SPECIELL sexuell läggning.

Bilar, helikoptrar, flygplan, lastbilar... Inte bara som brinnande intresse... utan SEXUELL läggning. Dom tände inte på killar, inte på tjejer... Utan på bilar. Ok, det kan väl inte vara så farligt?

Men jag skämtar inte... en av männen KYSSER sin bil (som för övrigt hette Vanilla) godnatt... Riktig tungkyss! Slätade av lyset! JOOOO säkert! Jag skojjar inte... det är det som är så sjukt... Ok, men tungkyssar av lyset är inte allt...

En natt smygfilmades en av männen på parkeringen... han låg då framför bilen på sidan... slickade på grillen och hade handen runt sin... japp! Bildbevisen på morgonen gjorde honom inte generad... "Jaaa..... hon gillar att få se på... att man sprutar henne på grillen..." Så gick han vidare... En morgon var tv-teamets bil nersprutad över huven... TREVLIGT!

Och syftet med att medverka för den här mannen, var att lyfta fram sin läggning som nåt normalt. Jag vet inte om jag tycker att han lyckades...

Man fick även följa en 20 årig kille med samma läggning. Han uttryckte det så här:
"Jag skadar ju ingen... håller mig för mig själv och prackar inte på mina fantasier på nån annan" Och han sa själv att han kunde förstå att det verkade lite knepigt... men han tyckte att han kunde få vara ifred med sin Todd.... Todd var hans bil.

Under programmen så fick dessa två män chansen att ses på ett sånt där ställe... vad kallas det... Power Meet? Där man ställer upp sin bil bland alla andra och sen går man runt och kikar på varandras bilar. HÄR fick ju hela den grejjen en heeeelt annan betydelse! "Får jag kolla på din bil så får du kolla på min.." HUVVA! Och jag ljuger inte, den äldre av de här två suspekta männen gick och höll sig i skrevet... slickade på lyktor och gnuggade skrevet mot skärmarna!

Shit.... jag satt bara och gapade i en timme... var tvungen att dricka i reklampauserna... var helt torr i munnen... Gapade! Men visst är det lite sjukt? Eller lite.... rätt mycket sjukt!

Tycker jag...

1 kommentar:

  1. Sluta titta på sådana skitprogram, är mitt tips.
    Fast min man kallar sin kära bil för Fru FOP, för hon är så stadig och pålitlig och tar sig fram överallt. :D Får verkligen hoppas att det är anledningen.
    Kram

    SvaraRadera