fredag 20 februari 2009

Aj...! Som fa...!

Sjuk igen, skit! Det är verkligen inge roligt. Denna gången bihåleinflammation, mycket trevligt! Not! Det gör förbenat ont kan jag tala om... Jag snyter mig konstant... Heeela tiden. Så nu är snoken röd... Och svidig. Så jag tänkte att jag skulle smörja lite innan nattis... Jojo! Föda barn är ingenting (vad vet jag... Men jag måste ju ha nåt att jämföra med)! Aj och ve och fasa! Skitont i snoken... Helosansalva som är så mild och bra... Inte fan är den mild! Tänk på det när ni smetar in röda babyrumpor med den, det svider som sjutton... Och jag tror inte att det är jag som sjåpar mig. Det gör ont! Så nu har jag tagit nässpray (som för övrigt fräter sönder snoken INNIFRÅN) och lagt mig för att sova. Hoppas svidet ger sig... Synd om mig!

1 kommentar:

  1. Men lilla gumman! :( Hoppas du har varit hos farbror/tant doktorn och fått pencillin? Det ska man nämligen ha mot sånt där. Och smörj med idomin-salva ist - bättre, mjukare och skönare. Svider inte lika mycket! Vila och ta hand om dig nu gumman. *kramar om*

    Barnen hälsar oxå krya på dig!
    Kram från storasyster

    SvaraRadera