tisdag 17 februari 2009

Det går bara inte!

Gick och la mig med oroväckande ont i halsen... vaknade säkert hundra gånger i natt och fick gå upp och dricka. Idag... skitont i halsen, det sränger i bihålorna och är varm... I med alvedon! Det är bara så att det går inte att vara sjuk nu. Det bara är så, finns inte med i listan på "to do"-saker.

Så nu sitter jag nyduschad på jobbet... yr, ont och trött... så trött.

Jag får hoppas att det släpper och att jag får nåt att göra. För att sitta här inne och snörvla och bli ännu mer seg... det funkar inte.

Men men! Vad gör väl det om hundra år! Ikväll ska jag till frisören... klippa bort lite slitet hår. Känner när jag borstar det att det behövs. Det skulle ju kunna finnas andra anledningar till att jag går och klippe mig... visst är det så. Men vi kan säga att det är slitet... ;o)

Jag har igår planterat ett litet frö på jobbet, får se lite hur fröet växer. Det ska bli kul att se om jag har rätt ytteligare en gång och att ställningen blir 2-0 till mig. *ler*

Inte så mycket tok i bloggen idag... jag kan vara seriös och allvarlig oxå you see...

Kramar i massor, nu går jag och kikar på kollegorna som hänger i fikarummet.

1 kommentar:

  1. Oj då, seriös och allvarlig... det måste vara illa ställt med dig! ;-)
    Hoppas du kryar på dig omgående.

    SvaraRadera