tisdag 18 september 2012

Trött... trött...

Inatt fick sömnen fnatt tror jag. Jag la mig i tid och somnade nog ganska på en gång. Men sen vaknade jag kanske 10 gånger och kunde inte somna om. Sen vaknade jag och låg vaken från nånstans kring fyra och fram till halv sex. DÅ somnade jag om. Klockan skulle ringa sex, så det var ju helt värdelöst. SÅ himla trött när det var dags att gå upp.

Känner mig lite orolig i kroppen och kanske lite så där otålig. Jag vill att allt ska hända NU. Och det funkar inte. Men jag vill att det ska funka. Jag vill kunna trycka på en knapp och bara "make things happen".

På torsdag åker till Erik! Mysigt, roligt och trevligt!

Innan dess är det mycket som ska styras upp. Tvätt, packning, styrelsemöte, handling. För sen åker jag till Kroatien en vecka! GALET! Det ska bli underbart trevligt att åka iväg med mamma, syster och Birgitta. Vi ska ha det så mysigt och skönt. Kolla in... hit ska vi!

Opatija :)

Vet ni!? Det finns webkameror där. Så vill man kan man säga en tid då man står där... och då kan ni här hemma sitta och titta på datorn och se mig! Här kan man se kamerorna:

http://www.opatija.net/en/webcam

Kuligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar