måndag 10 september 2012

Fi fasen vad sköj!

Idag bar det av till Friskis en sväng. Det skulle vara ett pass med min favvo Maggan. Hon är som instruktören från helvetet fast på ett bra sätt. Hennes pass, som är BAS-pass, är utformade så att det är enkla rörelser som man kan maxa om man vill få ut mer av passet.

Och jag kan säga... att är man som jag, kanske lite mitt emellan i ålder, så tänker man lite så där att man iallafall inte ska vara sämst. Men vet ni...? Tanterna hoppar och studsar som om dom hade raketbränsle i kroppen! Och Maggan är ett sånt energiknippe så man sliter, hoppar, vevar med armarna och tar ut varenda steg till max! Hon är grym! Hennes musik och hennes kombinationer av steg, rörelser och styrka... UNDERBART!

Jag bara ler mig igenom passet och svetten sprutar, det är ju precis så det ska vara! Weee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar